Nu händer det spännande saker.

Jag pratade precis med Sivs uppfödare och sa att jag ville göra ett vallanlagstest. Hon kom då med förslaget att vi skulle testa Sivan på fåren innan vi släpper henne på nöt. Vi ska dit om någon vecka och kolla hur hon reagerar på fåren. Det ska bli så himla himla roligt!! Jag tror iofs inte att Siv har så mycket anlag för vallningen men jag hoppas at hon visar lite. Sivs mamma vallar inte men tydligen är Sivs kullsyster en riktig hejare på det så vi får väl se vad Siv säger.



Sen blir det MH-test till sommaren men risken är väl att Siv pussar sönder figgarna. Haha.


Jag sitter också och funderar på när jag ska ta hem Göte men det blir nog inte förren i om några veckor. Jag har en massa med flytten och visningar här och annat smått och gott. Jag hoppas också att jag får nya filmer på saluhästarna vi är intresserade av.

Just nu kollar på på En plats på landet på TV8. Jag älskar sådana program och det är underbart att kolla på de engelska husen som de visar. Jag får massor av inspiration. ;)

Hoppas att ni har en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Spännande planer :-)! God fortsättning på det nya året!

kram från mig

/maria

2011-01-02 @ 18:20:35
URL: http://tassintryck.blogspot.com/
Postat av: Matilda

Å så spännande! :D

2011-01-02 @ 21:37:11
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Caroline

så kul =)



Har du glömt av att skicka boken?

2011-01-03 @ 14:37:19
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0