Reflektioner....igen.

En sak som jag verkligen stör mig på är folk som går precis framför en och som går jättelångsamt. Det ska vara omöjligt att gå förbi också som typ i gångarna på Ikea och liknande. Varför och åter varför kan man inte gå åt sidan om man nu ska gå så ofantligt långsamt och desutom stanna och glo lite emellanåt. Hallå!! Ni har folk bakom er!

En annan sak som är rent av livsfarligt är folk som kör högerfilen runt i hela rondellen! Så om de ska svänga vänster håller de höger hela vägen och man riskerar att köra rakt in i deras bil om man själv är på väg rakt fram. Det är inte för inte som jag är med i Tutans vänner på facebook. ;)

En tredje sak som jag stör mig på är reklam!! Varför verkar det som att reklammakarna tror att vi som kollar är typ 12 år eller efterblivna? Vi är vuxna och jag antar att de flesta kan tänka någotsånär bra själva!!
Varför måste de tala med övertydliga röster och spela tramsiga jinglar?

Irriterande småsaker i vardagen ska ni veta. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0