Söndagkväll.

Godkväll där ute i Sverige. =)
Hoppas att allt är bra med er.

Själv har jag haft en ganska skön dag faktiskt. Tog sovmorgon och sen åkte jag ner till huset ihop med mamma och pappa. Målaren var där ioch satte upp mina tapeter. Jippy!!
På bilden ser den lite polkagrisfärgad ut men det är den inte utan den är röd och beige-guldig. Typisk klassisk engelsk tapet. =)

Och vet ni...om mindre än två veckor flyttar jag! Pappa och jag har fixat hit en massa flyttkartoner och jag ska snart börja packa.

Jag var ju och kollade på ett stall igår och det lutar åt att jag flyttar dit Göte. Stora fina hagar och hästarna går ute hela dagarna, och ja, det är tävlingshästar. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad roligt att du snart ska flytta. Hoppas du kommer att trivas.



sv: tack för din kommentar. Ja, jag hoppas verkligen att dottern kommer att bli frisk igen.

2011-01-18 @ 08:58:39
URL: http://metrobloggen.se/5generationer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0