Vad gör jag?

Jo jag packar och jobbar. Jippy!

Men jag var faktiskt nere på klubben med alla tre hundarna. De har nämligen några agilityhinder ute och jag tänkte att vovvarna skulle få ha lite kul.
Siv var först ut och hon fick hoppa lite. Hon var helt vild och så snabb som hon är hinner man ju typ inte med. Hur hinner man med en snabb heeler liksom? Men hon var grym. Det ska bli kul att börja tävla under året. =)

Sen var det dags för scoody och hon fick ta några språng och däcket gick galant. Hon tyckte att det var kul och hon var så duktig.

När flickorna hade hoppat så fick även Hugo komma ut men han fick inte hoppa utan vi gick bara en tur runt fältet, jag och alla tre vovvarna. De hade jättekul och käkade upp all sin mat när de kom hem och sen däckade de alla tre. Härligt.

Hoppas att det är bra med er.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det låter så mysigt! ♥

2011-01-26 @ 10:22:32
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0