Ridfilmer på Karmel.

Två filmer på mig och min polska import. Nu har jag haft honom i 1 vecka men det var bara andra gången jag red honom. Tyvärr är jag väldigt spänd nu när jag rider honom (man har inte blivit dressyrtant för ingenting ) men det är bara för att det blåste och jag har verkligen ingen aning hur han reagerar i olika situationer då jag som sagt köpte honom osedd från Polen.
Tyvärr är det lite dålig kvalitet för vi fick filma med min mobil då kameran strejkade.
Han trippar gärna på lite för mycket så jag försöker få honom att slappna av men ett hett tips kan ju vara att ryttaren också slappnar av isf.

Men han är att rida när han jobbar på.






Kommentarer
Postat av: Therese

Han ser jätte fin ut Nina och Sofie! :oD

2011-05-15 @ 22:47:14
URL: http://minblogg82.blogspot.com/
Postat av: KöpBättreMobil

Karmel? Nä det duger inte. Dina hästar ska ha gamla svenska gubbnamn. Sievert, Ture, Sture, Arne och Elof. Jag tycker Tage! Lage Tage Lagesson.

2011-05-15 @ 22:55:46
Postat av: Namnkampanj2011

Fagre Tage Fagerson!

2011-05-16 @ 00:11:50
Postat av: Sofie

Han ser ut att ha en härlig energi. Men jag tycker att Karmel var ett så fint namn på den hästen. Nej inget människonamn på den här ;)

2011-05-16 @ 08:27:30
URL: http://maysan-astrid.blogspot.com
Postat av: NamnkampanjiMotvind

Fagre Tage Fagerlund!



Varje gång du mockar hans box kan du säga "Fy Fagerlund" vad det luktar.

2011-05-16 @ 10:27:28
Postat av: VoteYesOnProposition... Tage

Extra! Extra! Extra!



Ett anonymt tips kom till kampanjhögkvarteret precis. Tydligen är karmel hebreiska för fruktträdgård. Det är i nuläget inte klart hur detta kommer att påverka våra motståndare.

2011-05-16 @ 12:25:10
Postat av: Emma

Ser trevlig ut.



Var har du honom någonstans?

2011-05-18 @ 21:29:46
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0