Andra bloggar och funderingar.

Jag läser ganska många bloggar och slås av några olika tankar när jag läser några av dem.

1. Är det som skrivs i bloggen verkligen sant? Ibland undrar man faktiskt.

2. Är det vanligt att många hästmänniskor bor hemma på föräldrarnas gård fast de är en bra bit över myndighetsålder?

3. Varför har så många hästbloggar satsande eller liknande i sin presentation och hur kan man vara en satsande ryttare när man rider 1metersklasser?

4. Varför köper folk som har en häst så extremt mycket utrustning? Behövs det verkligen?

5. Varför verkar det ofta vara någon tävling om vem som har dyrast utrustning?

6. Varför använder många sin blogg som en riddagbok? Kan man inte ha en vanlig hederlig bok att skriva det i isf? Eller i worddokument?

7. Varför skrivs det så många elaka kommentarer?

8. Varför är folk så tråkiga att de bara skriver ett svar på en kommentar utan att lägga till något om det bloggaren har skrivit om?

Ja, det är lite funderingar som jag har och ja, det gäller mest hästbloggarna.



Dessutom.... glöm inte TÄVLINGEN!

Kommentarer
Postat av: Timmie

De punkterna har jag också funderat på många ggr! Spec på nr 8. Men även de andra! =0)

2010-10-09 @ 18:29:27
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0