Hallå!

Ni är ju riktigt dåliga på att vara med i tävlingen. Kom igen nu! =)

Idag har jag varit och skrivit kontrakten på huset. ÄNTLIGEN!!
Förste november är datumet som jag tar över det.  Sen ska det renoveras och fixas så jag vet inte när jag kan flytta in men förhoppningsvis så snart som möjligt!
Det finns en liten kisse som bor i huset nu men som kommer att behöva ett nytt hem om inte jag övertar den och det känns lite sådär eftersom jag redan har tre vovvar. Är det någon av er som skulle vara intresserad av en treårig steriliserad honkatt? Hon är jättekär och grym på att fånga möss. ;)

Annars har det mest varit jobb idag och så en tur ut till Göte och fixa lite med honom. Han var så pigg och glad. Lille älskade häst. Nu ligger Siv och äter grisknorr i soffan...nice. Scoody har iaf sitt dentastick på golvet. Hon äter inte på det nu men vaktar som en galning gör hon. Kära hundar.

Ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: IA

SV: Ja supergott :)

2010-10-04 @ 23:15:41
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: Pelle Svanslös

Du måste överta henne! Tycker faktiskt att du behöver en katt :)

2010-10-05 @ 00:31:19
Postat av: litetkattöra

Mjau!



Scoodan och kissemissen skulle ju kunna dela på en mjölkskål :)

2010-10-05 @ 09:53:12
Postat av: Hugo

Jag behöver en råttfångarkompis :) Snälla?



Voff

2010-10-05 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0